Feinetes 8/06/2020

Bon dia a tothom! Com ha anat el cap de setmana? Haveu fet moltes coses?
El dissabte pel matí vaig anar a la platja amb na Mar. Ja me vaig banyar fins a la cintura, jajaja. Cada setmana un poquet més. La setmana passada només va ser fins als genolls. Segueixo trobant l'aigua freda!  I ahir vaig dinar amb la família.
I vosaltres? Espero els vostres comentaris.

Avui ens toca Català i Religió o Ed. en Valors.

Solucions de castellà del divendres passat:




Feineta Català: avui farem una comprensió oral. Per poder-la escoltar haveu de tenir Google Chrome.
Recordeu posar el vostre nom i aquesta vegada us demanarà email. Haveu d'escriue gmprimaria2@gmail.com

Primer de tot repasseu el vocabulari clicant damunt aquesta imatge:
Vídeo explicatiu:


Ara ja podeu fer la fitxa clicant la imatge: 
Vídeo explicatiu:

Us deixo també les solucions dels exercicis que vàrem fer del 23 al 27 de març. No me les haveu d'enviar.  Als comentaris ja me direu si us ho haveu corregit. Faceu clic damunt de cada enllaç.


Feinetes Religió: faceu clic daumunt el següent enllaç.

Feinetes Ed. Valors: com ja hem vist molts de curtmetratges, ara haureu de dir-me quins dels quatre que us he seleccionat us ha agradat més i per què. 
Per exemple: a mi el que més m'ha agradat ha estat "El pont" perquè ens ensenya que hem de comunicar-nos per arribar a solucionar conflictes. 
Quantes vegades ho hem parlat a classe! Moltíssimes, veritat?

27 comentaris:

  1. Bon dia, aquest cap de setmana van arribar uns hamsters a casa. Quina il.lusiò i el meu es diu Theo. Per un altre part, pot ser que no va bé sa pregunta 8 de la activitat. No surt sa gavina??

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon dia, Theo! Què contents us haureu posat amb els hamsters!
      La solució de l'endevinalla 8 no és gavina...pensa un poquet més ;) Petons.

      Elimina
  2. Bon dia, sóc Pau. Ja he fet les feines d'avui. La comprensió oral m'ha costat una mica. M'he equivocat en dues endevinalles i, com que li ha donat a "veure les respostes", no em deixa enviar-la.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon dia, Pau! No et preocupis. Com ja m'has dit que has fet la comprensió oral, jo ja m'ho anoto.
      Ho has fet molt bé, campió! Només t'has equivocat en dues!Petons.

      Elimina
  3. Bon día a tots!! Theo, a mi també m'agradaría moltissim tenir hamsters, en veritat m'agraden tots el animalets..A jo també m'ha costat la comprensió oral, m'he equivocat en dos endevinalles, també com Pau...En Raúl també ha volgut fer la feineneta i t'hem enviat la dels dos. Ara faré valors. Una abraçada a tots.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon dia, Luis! Doncs ho has fet molt bé, campió! Molt bé per en Raul també, jejeje! Una abraçada pels dos.

      Elimina
  4. Bon día. Barbara soy marwa espero que estéis bien. Yo my bien y my contenta porque el fin de semana he hido a la piscina de mi prima besos 😘😘😘😘😘

    ResponElimina
    Respostes
    1. ¡Buenos días, Marwa! Me alegro de que te lo hayas pasado muy bien. Muchos besitos.

      Elimina
  5. Respostes
    1. ¡Buenos días, Ferdaus! ¿Cómo estás? Espero muy bien. Muchos besitos.

      Elimina
  6. Bon dia Barbara, y a todos soy Badr, espero que esteis bien he pasat bon fin de semana con mis primas💪💪💪😎😎😘😘

    ResponElimina
    Respostes
    1. ¡Buenos días, Badr! Me alegro de que te lo hayas pasado muy bien con tus primas. Muchos besitos.

      Elimina
  7. Bon dia a tots!jo he jugat molt amb el meu germá i el meu cosi.Ja he fet les feinetes i he tingut que pensar molt les endevinalles.També he corregit les activitats de Març. Molts de petons!adeu

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon dia, Diana! Sí, s'ha de pensar, no són fàcils, però ho has fet molt bé, campiona! Què bé t'ho has passat el cap de setmana! Petons.

      Elimina
  8. Buenos días ya he hecho la comprension oral de catalan. Me ha costado un poquito porque en nuestro ordenador algunas palabras no se entendian. Y me fue bien, he pensado un poco y ahora ya me salio bien la tarea, y tambien vino mi prima a casa. Bueno muchos besitos y que paseis un buen lunes.

    ResponElimina
    Respostes
    1. ¡Buenos días, Gabriela! Ya lo he visto que te ha salido muy bien. Que lo pases genial con tu prima. Muchos besitos.

      Elimina
  9. Hola buenos días. Ya lo tengo todo echo,y también e corregido los deberes este fin de semana a sido el cumple de mi primo y lo hemos muy bien. Besitos a todos..

    ResponElimina
    Respostes
    1. ¡Buenos días, Nerea! ¡Muy bien, campeona! Me alegro de que lo hayas pasado muy bien. ¡Felicidades para tu primo! Muchos besitos.

      Elimina
  10. Hola Barbara bon día ya lo hecho todo y corregido también un beso😉😘😘😘

    ResponElimina
    Respostes
    1. ¡Buenos días, Noemí!¡Muy bien, campeona! Muchos besitos.

      Elimina
  11. Hola todos.. En cala Tarida el sábado. las olas eran muy grandes fue muy divertido. Un abrazo fuerte🌊🌊🌞

    ResponElimina
    Respostes
    1. ¡Hola Jack! Me alegro de que te lo pasaras muy bien este sábado. Muchos besitos.

      Elimina
  12. Hola Barbara,soy Julen
    espero que tengas una buena semana.
    Un abrazo.

    ResponElimina
  13. Hola barbara soy diego, ya tengo las feinetas hechas , un poco complicadas

    ResponElimina
    Respostes
    1. ¡Hola Diego! Sí,pero lo has hecho muy bien. ¡Te has esforzado mucho! ¡Sigue así, campeón!😘😘

      Elimina
  14. Hola barbara. soy Carlos y ya he corregido todo lo de catalán 😘😘

    ResponElimina