Feinetes 9/06/2020


Bon dia a tothom! Com estau? Espero que molt bé.

Aquí teniu les solucions de la comprensió oral d'ahir:

M’ENDEVINES?

1. Sóc prima i alta, treballo acompanyada; i sovint estic a dins la mar. (la canya de pescar)
2. Visc dins l’aigua i sol ser aliment de les persones i algun animal. (els peixos)
3. No tinc cames i sé córrer, sense peus sé caminar i també alguna vegada ballo sense ser ballarí. (el vaixell)
4. Més grossa o més petita sempre viu a la mar i això que no sap nedar. (la barca)
5. Fa temps que estic a la mar i encara no sé nedar. Quan passes per damunt, amb tu me’n vull anar. (la sorra)
6. De vegades venc, de vegades no. Quan em veuen molt grossa espant a la gent. (l’ona).
7. El sol i jo no volem ser amics, però sempre va amb mi. (el para-sol)
8. Em veuràs al cel i a la Terra, encara que no ens vegis iguals. Per molt que t’agradi no m’has d’agafar. (l’estrella de mar).

Us deixo també les solucions dels exercicis que vàrem fer del 23 al 27 de març. No me les haveu d'enviar.  Als comentaris ja me direu si us ho haveu corregit. Faceu clic damunt de cada enllaç.
Fitxa 2: https://drive.google.com/file/d/19rMT_JHPgJqhsi3dplwZ64nOzIyW2Tk2/view?usp=sharing
Fitxa AV: https://drive.google.com/file/d/1FG4HzCRXYnZFK5S_CquDpw-N3wnxVYhm/view?usp=sharing

Feineta Ciències Socials: faceu clic damunt d'aquesta imatge i podreu fer exercicis sobre els elements del paisatge. Abans ho podeu repassar a la pàgina 64 del vostre llibre de text.
Vídeo explicatiu: 


Bon dia nins i nines!
Avui us deixo la següent proposta que consta de 4 reptes:
1- Intentar fer una torre de rotllos de paper però aguantant-los amb una mà.
2- Fer un dibuix amb els peus.
3- Ajudar a les famílies a parar la taula.
4- Equilibri amb un rotllo de paper al cap i amb la mà anar llançant una pilota i agafar-la sense que ens caigui el rotllo de paper.

Ja sabeu que em podeu enviar vídeos i fotos a gmeducaciofisica@gmail.com o per instagram a @sergio.efisica

29 comentaris:

  1. Bon dia Barbara, ahir vaig estar super content quan vaig veure a en Louis en el cotxe ❤️

    ResponElimina
  2. Bon dia, Jude! M'ho crec! Quina alegria ens donarà quan ens tornem a veure!😍😘 Petons.

    ResponElimina
  3. Hola buenos días a todos! Barbara soy Carlos ya he corregido lo de naturales. Besitos

    ResponElimina
    Respostes
    1. ¡Buenos días, Carlos! ¡Muy bien, campeón! Muchos besitos 😘😘😘

      Elimina
  4. Bon día!Barbara com estas? Ja he corregit les feinetes i he fet les d'avui.Motls de petons.adeu ������❤️����������������

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon dia, Diana! Molt bé, campiona! Estic bé, moltes gràcies per preguntar. ¿I tu, com estàs? Petons.

      Elimina
  5. Buenos días a todos!que paséis un buen día un beso😘😘😘.

    ResponElimina
  6. Buenos dias a todos y Barbara. ya hice los deberes pero tarde perdon, lo unico que queria decir es que mi madre otra vez fue a trabajar para ganar dinero y pagar la casa y bueno que mi hermana no podra mandar lo de educacion fisica y lo haremos un poquito mas tarde cuando venga mi madre, muchos besitos y que paseis un buen diaa!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. ¡Buenos días, Gabriela! Manda las tareas cuando se pueda. No pasa nada si es tarde. Muchos besitos y pasa un buen día.

      Elimina
  7. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  8. Buenos días, a todos. Bárbara ya tengo corregidas las faenas de ciencias sociales de marzo y las de ciencias naturales. Un fuerte abrazo 😃😘😘😘😘😘

    ResponElimina
    Respostes
    1. ¡Buenos días, Theo! ¡Muy bien, campeón! Disfruta del día que hoy ha salido el sol. Muchos besitos y un fuerte abrazo para ti también.

      Elimina
  9. Bon dia Barbara, y a tots soc Badr, esper que paseu un bon dia .

    ResponElimina
  10. Beunos días, a todos espero que todos bien ❤️ soy marwa besos 😘😘😘

    ResponElimina
    Respostes
    1. ¡Buenos días, Marwa! Espero que tú también lo estés. Muchos besitos.

      Elimina
  11. Buenos dias..ya lo tengo todo echo y corregido ,hoy hace sol y me voy en bicicleta.besitos y abrazos.mua

    ResponElimina
    Respostes
    1. ¡Buenos días, Nerea! ¡Muy bien, campeona! Que disfrutes mucho del paseo en bici. Muchos besitos y abrazos para ti también.

      Elimina
  12. Bon día a tots, ja he fet feinetes! Me vaig posar molt content ahir, anavem per Caló des Moro i varem trobar en Jude, Jack i Rico, anaven tots amb la mamà de Jude. I jo anava amb la meua mare, varem fer una bona caminata i ens varem remullar els peus i veure peixets.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon dia, Luis! Molt bé, campió!
      Ja m'imagino que et va donar molta alegria veure'ls. Així m'agrada, que gaudeixis de les passejades.
      Petons i una abraçada.

      Elimina
  13. Hola a todos. Hoy vamos a la playa y a tomar un helado. Que tengas un buen día🏖️🍦🌞🌴

    ResponElimina
    Respostes
    1. ¡Hola Jack! ¡Qué bien! Disfruta mucho de la playa y del helado. Muchos besitos.

      Elimina
  14. Hola quetal? Soy ferdaus espero que estéis bien un abrazo😘

    ResponElimina
    Respostes
    1. ¡Hola Ferdaus! Que tengas un buen día. Muchos besitos.

      Elimina
  15. Hola Barbara,soy Julen
    estoy haciendo todas las feinetas.
    voy a dar un paseo.
    Que tengas una buena tarde.Un abrazo.

    ResponElimina
    Respostes
    1. ¡Hola Julen! ¡Así me gusta, campeón! Muchos besitos y disfruta del paseo. ¡Hasta mañana!

      Elimina