Feinetes 30/3/2020

Bon dia! Com ha anat el cap de setmana?
M'haveu de dir com anau amb les feinetes de les darreres dues setmanes, així sabré quantes activitats us he de posar. No us vull carregar de tasques.
Avui us deixo una comprensió lectora de català. 
A partir d'ara, jo rebré les vostres respostes de tots els questionaris de les diferents activitats que us posaré al bloc i vosaltres, un cop enviades les respostes, rebreu al moment les correccions. Mireu les fotos de com ho haveu de fer.

Buenos días! Como ha ido el fin de semana?
 Me tenéis que decir cómo vais con las actividades de las últimas dos semanas, así sabré cuántas tareas poner. No os quiero poner demasiadas. 
Hoy os dejo una comprensión lectora de catalán. 
A partir de ahora, yo recibiré vuestras respuestas de todos los cuestionarios de las diferentes actividades que os pondré al blog y vosotros, una vez enviadas las respuestas, recibiréis al momento los correcciones. En las siguientes fotos os lo explico.




Català: Llegeix aquesta lectura (fes clic damunt la imatge per fer-la més gran) i després respon a les preguntes del questionari. Has de posar el teu nom i anar fent clic a la resposta o respostes correctes. L'última pregunta l'has d'escriure. Després has de fer clic a envia. Un cop enviat, veuràs que s'ha enviat correctament i un requadre blau que diu "Mostra la precisió". Fes clic i podràs veure les teves respostes corregides. Jo també ho rebré i així puc veure com fas els exercicis. Ànim i endavant!




Religió: Aquesta activitat només és pels alumnes que fan religió. Clicau damunt l'enllaç.
https://drive.google.com/file/d/1yfQSyltz3U-HsoLFq-V_B5OWE-kzwO3_/view?usp=sharing

Ed. Valors: ja me direu com anau amb les fitxes que us vaig donar. Si ja estan acabades, la setmana que ve posaré feineta.

Educació Física:

Com tots ja heu superat el repte de creuar un llac, el repte d'avui consisteix a passar per un pont penjant!!!
El material que necessitarem serà una corda. Per als que no tingueu corda a casa podeu utilitzar una tovallota que estigui per rentar, un llençol o ajuntar diverses samarretes que estiguin per rentar. Tot aquest material hauria d'estar enrotllar de manera que quedés com una corda.
Com fer el repte?
El repte consisteix en passar d'un costat a l'altre del pont sense caure'ns. Molts d'ànims a tothom!

Como todos ya habéis superado el reto de cruzar un lago, el reto de hoy consiste en pasar por un puente colgante!! 
El material que necesitaremos será: una comba o cuerda. Para los que no tengáis comba en casa, podéis utilizar una toalla que esté para lavar, una  sábana o juntar varias camisetas sucias. Todo este material tendría que estar enrollado de manera que quedara como una cuerda.
¿Cómo hacemos el reto?
El reto consiste en pasar de un lado al otro del puente sin caernos. Mucho ánimo a tod@s!

Si hay familias que queréis grabar a vuestr@s hij@s podéis enviar el vídeo a gmeducaciofisica@gmail.com o al instagram @sergio.efisica

27 comentaris:

  1. Bon dia Barbara,i a tots mis compañeros,me gusta estudiar con ordenador,grasias.

    ResponElimina
    Respostes
    1. ¿Buenos días! Recuerda poner el nombre a tus comentarios, así sabremos quién eres :)
      Me alegro que te guste estudiar con el ordenador.

      Elimina
    2. Hola Barbara,perdona soy Badr gracias.

      Elimina
    3. ¡Hola Badr! Ahora podemos sabien quién ha escrito. Muchas gracias.
      Un abrazo bien grande :)

      Elimina
  2. Bon dia a tots, soc en Luis. M'agrada fer feinetes, així qué per mi ens pots posar més. Ara vaig a preparar la corda, per fer el repte de Sergio. Una abraçada a tots.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon dia, Luis! Pefecte! Demà en posaré més.
      Una abraçada ben gran :)

      Elimina

  3. Buenos dias Barbara. He terminado mi deberes Algo de eso fue un poco difícil. Me gustaron las matemáticas y me gusta hacer educación física con mi madre de lunes a viernes, hacemos P.E con Joe Wicks en you tube. Un abrazo. Jack x

    ResponElimina
    Respostes
    1. ¡Buenos días, Jack! Me alegro que te gusten las matemáticasy hagas ejercicio con tu madre :)
      Cualquier cosa que te resulte difícil me puedes consultar en gmprimaria2@gmail.com y yo encantada te ayudo :)
      Un abrazo enorme :)

      Elimina
  4. Buenos dias Barbara espero que hayas tenido un buen fin de semana. Yo creo que los deberes muy bien los de los libros y las tareas con Sergio.
    Besos Jude x

    ResponElimina
    Respostes
    1. ¡Buenos días, Jude! ¡Qué bien que hayas acabado los ejercicios de los libros y los de Sergio!
      Mañana pondré más por aquí.
      Muchos besos :)

      Elimina
  5. Hola Barbara. Soy marwa me ha gustado la vida de l astronauta y vamos hacer el reto de Sergio besos

    ResponElimina
  6. ¡Hola, Marwa! Me alegro mucho que te haya gustado.
    Besos a ti también, Marwa. :)

    ResponElimina
  7. Hola Barbara!!! Bon dia ,tengo muchas ganas de verte ya tengo todas las feinetas hechas...hasta mañana.:D:D:D

    ResponElimina
    Respostes
    1. ¡Hola Noemí! ¡Qué bien que ya hayas acabado las tareas! Mañana pondré un poquito más.
      Hasta mañana. Besos :)

      Elimina
  8. Hola Bárbara soy Diego x
    Ya tengo las feinetas hechas te mando un beso

    ResponElimina
    Respostes
    1. ¡Hola Diego! Me alegro que ya hayas hecho todas las tareas.
      Yo también te mando un beso :)

      Elimina
  9. Hola buenas tardes.soy OLIVIA. Los deberes están todos acabados...besos

    ResponElimina
  10. HOLA BARBARA SOC NEREA.
    ES CAP DE SETMANA HA ANAT BE.UNA ABRAÇADA

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Nerea! Estic contenta que hagi anat bé.
      Una abraçada :)

      Elimina
  11. hola barbara soy unai les feinetes les duc molt be ya les e fet totes adeu

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Unai! Genial!! Demà en posaré més.
      Una abraçada :)

      Elimina
  12. Hola Barbara soc Gabriela.He fet totes ses feinetes.Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Gabriela! Estic molt contenta amb la feina que has fet! Demà més. Una abraçada :)

      Elimina
  13. Bon dia Bárbara, sóc Pau, ja he fet totes les feinetes. Un bes.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Pau! Estic molt contenta que hagis acabat les feinetes.
      Demà una miqueta més ;)
      Un petó :)

      Elimina
  14. Hola Barbara, porto bé les feinetes de les darreres dues setmanes. Avui hem començat tard. Una abraçada.

    ResponElimina
  15. Bon dia, Theo! Organitza't de la millor manera que puguis. Per mi no et preocupis per l'horari. Hem de ser flexibles :)
    Estic molt contenta que portis bé les feinetes.
    Una abraçada ;)

    ResponElimina