Feinetes 4/05/2020

Bon dia a tothom! Com ha anat el cap de setmana? Haveu fet moltes coses?  Jo he anat a passejar, he preparat les feinetes, he fet un pastís, he jugat amb na Mar... I vosaltres? Espero els vostres comentaris :)
Avui ens toca Català i Ed. en Valors o Religió.
Començarem Català amb una comprensió oral i després corregirem els exercicis de la setmana passada mitjançant el qüestionari que us he preparat. El teniu més avall, després de la comprensió oral.
Per poder escoltar la comprensió haveu de tenir el Google Chrome. La podeu escoltar totes les vegades que siguin necessàries abans de contestar.
Aquí us deixo un vídeo on us explico com fer-ho:

1r. Clicau damunt la imatge i podreu realitzar la comprensió oral:

 Comprensió oral

2n. Per escoltar haureu de clicar damunt de cada nombre (1, 2, 3...) i un cop haveu escoltat la frase, feis clic a veritat o a mentida. 
3r. Un cop finalitzades les deu preguntes, haveu de fer clic a ¡Terminado!
4t. Després fer clic a "Enviar mis respuestas a mi profesor/a"

5è. Finalment introduir el vostre nom, curso 2n, asignatura  Català, email gmprimaria2@gmail.com i enviar


Religió: Faceu clic damunt aquest enllaç i podreu veure l'activitat: 

Educació en Valors: contesteu al qüestionari després de veure el curtmetratge. 
Vídeo explicatiu de com fer-ho: 





37 comentaris:

  1. Bon dia Barbara!jo tambe he passat un bon cap de setmana.He passetjat amb la bicicleta,he jugat i he vist la tele.Molts de petons.Adeu!

    ResponElimina
  2. Buenos días barbara soy Olivia. Estoy muy bien.vosotros que tal muchos besos

    ResponElimina
    Respostes
    1. ¡Buenos días, Olivia! Nosotros bien también. Muchas gracias por preguntar. Muchos besos 😘😘😘

      Elimina
  3. Barbara,l'exercici 1 no es pot corretgir be perque no deixa elegir mes d'una paraula amb x o ix,només una per fila.Gracis!

    ResponElimina
  4. Bona dia, Bárbara. Sóc Pau. Aquest cap de setmana he passejat amb la bici fins a la mar, he fet manualitats amb la meva germana i els meus pares. També he jugat molt amb els meus cotxes, he regat les plantes del jardí i he vist "101 dálmatas". Ah, i la meva mare m'ha tallat els cabells.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon dia, Pau! Quantes coses has fet! Segur que estàs guapíssim! Petons😘😘😘😘

      Elimina
  5. Bon dia barbara sóc unai.aquest cap de setmana he anat amb els meus pares a passejar he jugat al jardí amb sa meva germana i també he jugat amb la play una estona amb diego un petó molt gran😘😘😘

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon dia, Unai! Sí que has fet coses! Així m'agrada! Petons😘😘😘😘

      Elimina
  6. Bon día Bàrbara!!! Hola Pau, naltros anirem a la perruquería amb el meu pare el dijous, no volem que la meua mare ens talli els cabells...
    El cap de setmana també he anat a la platja, he vis a Nerea i a Gabi, i he posat els peus dins l'aigua... Una abraçada. Ah també vaig saludar a Badr que anava passejant per Caló des Moro.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Luis! Estava freda l'aigua? Te sols trobar a companys, què bé! Quina alegria te deu donar!
      Petons😘😘😘

      Elimina
  7. Buenos dias a todos y Barbara soy Gabriela. La otra semana vi a Nerea y a Luis en calo des moro ya que vivimos cerca de esa playa. Tambien he metido los pies en el agua y tambien hemos jugado en la arena. un abrazo grande.

    ResponElimina
    Respostes
    1. ¡Hola Gabriela! ¡Qué bien que te encontraras a Nerea y a Luis. Seguro que estaba fresquita el agua, jejeje. Muchos besos 😘😘😘

      Elimina
  8. Hola bon día a todos ! hoy estoy muy contenta mi papa viene del hospital a estado una semana malito no por el coronavirus por otra cosa de la barriga pero hoy lo voy a ver que tengo muchas ganas😘😘😘.

    ResponElimina
    Respostes
    1. ¡Hola Noemí! Me alegro mucho que tu papá ya esté bien. Muchos besos y cuidaos mucho😘😘😘

      Elimina
  9. Buenos tardes a todos 😊, este fin de semana hicimos un barbacoa con mis padres y mis hermanas, nos hemos bañado en la piscina y muchas mas cosas... os deseo que estéis todos bien y veros muy pronto. 😘😘

    ResponElimina
    Respostes
    1. ¡Hola Theo! ¡Qué bien os lo habéis pasado! Así me gusta😀.
      Muchos besos 😘😘😘

      Elimina
  10. Buenos dias BARBARA.y a todos.yo e jugado con mi madre y e ido a pasear,y e podido ver a algunos de mis compañeros q tanto echo de menos y fui a jugar con la arena y el agua estaba muy fria solo me moje los pies.Besitos BARBARA.

    ResponElimina
    Respostes
    1. ¡Hola Nerea! ¡Cuántas cosas has hecho! ¡Qué bien! Me lo creo que debía estar bien fría, jejeje.
      Muchos besos 😘😘😘

      Elimina
  11. Helle a todos. El fin de semana me divertí mucho con mi familia.
    Un abazo
    Jack

    ResponElimina
    Respostes
    1. ¡Hola Jack! Me alegro que te lo hayas pasado bien bien. Muchos besos 😘😘😘

      Elimina
  12. Bon dia Barbara y todos,soy Badr,he salido con mi bici con mi hermano y mi padre,y dado de comer a los peces en el mar, hemos visto medosas y gansos,y visto a luis tambien en la playa de es calo des moro espero que esteis bien todos un abrazo muy grande.💪💪💪😎😎😎

    ResponElimina
    Respostes
    1. ¡Hola Badr! ¡Cuántas cosas has hecho! ¡Cómo me alegro! Muchos besos 😘😘

      Elimina
  13. hola a todos les mando un beso a todos

    ResponElimina
  14. Hola Barbara soy marwa yo e salido en la playa y coleccione conchas.

    ResponElimina
    Respostes
    1. ¡Hola Marwa! Seguro que estás coleccionando conchas muy bonitas. Muchos besos 😘😘😘

      Elimina
  15. Hola Barbara! Como estas? Yo e salido con mi hermano y mi padre en la terraza del bloque e hemos jogado ala pelota. Soy khalid

    ResponElimina
    Respostes
    1. ¡Hola Khalid! Muy bien😀 Yo he salido hace un ratito con mi hija Mar y hacía mucha niebla. Un abrazo 😘😘

      Elimina
  16. Hola Bárbara i a tots els meus amics, he passt un bon cap de semana, he anat molt en bici. Jude ❤️

    ResponElimina
    Respostes
    1. ¡Hola Jude! Molt bé! Fer esport és molt saludable. Petons😘😘😘

      Elimina
  17. Hola barbara quetal? Y hola a todos espero que estéis bien . Yo he pasado un buen fin de semana .

    ResponElimina
    Respostes
    1. ¡Hola! Pon tu nombre, así sabemos quién eres. Gracias.

      Elimina
  18. Hola Barbara,soy Julen
    e echo todos los debveres.
    Un abrazo.

    ResponElimina
    Respostes
    1. ¡Hola Julen! ¡Qué bien! Ahora a descansar. Un abrazo enorme😘😘😘

      Elimina