Feinetes 27/4/2020

Bon dia a tothom!
Com ha anat el cap de setmana? Vàreu sortir ahir a donar un passeig? 
¡Buenos días a todos!
¿Como ha ido el fin de semana? ¿Salisteis ayer a dar un paseo?

Avui ens toca Català i Ed. en valors o Religió.
Abans de tot, us vaig a posar on es trobaven les respostes de la lectura de Castellà del passat divendres per si havíeu tingut dubtes.
Hoy nos toca Catalán y Ed. en valores o Religión. 
Antes de todo, os voy a poner dónde se encontraban las respuestas de la lectura de Castellano del pasado viernes por si habíais tenido dudas.


Feinetes de Català: comprensió lectora i pàgines 148 - 149 del llibre de text, exercicis 1, 2 i 3 (Lletres i sons: paraules amb x, ix, tx i ig). El pròxim dilluns ho corregirem mitjançant el qüestionari que us preparé.




 Exercicis Català pàgs 148 i 149 del vostre llibre de text. Faceu clic damunt les imatges per fer-les més grans.
Aquí teniu un petit esquema:



Educació en valors: avui treballarem el valor de la camaraderia (compañerismo en castellà). Visualitzeu el curtmetratge i després contesteu a les preguntes.





Feineta Religió: clica damunt aquest enllaç.
 https://drive.google.com/file/d/1V3u6pajWUxQ6lvfM-64BkrpPvi5T8m7P/view?usp=sharing

32 comentaris:

  1. Bon día atots tengo ganas de veros. Olivia

    ResponElimina
    Respostes
    1. ¡Bon dia, Olivia! Jo també en tinc moltes ganes.
      Bon inici de setmana! Petons😘

      Elimina
  2. Bon Día a tots. Espere que heu passat un bon cap de setmana. A començar ses feinetes. Petons 👍💪

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon dia, Theo! Sí, hem passa't un bon cap de setmana. Moltes gràcies.
      Ànim amb les feinetes, campió!
      Petons😘😘

      Elimina
  3. Bon día Bárbara! com has passat el cap de setmana? Jo be. Ahir va ser l'aniversari del meu avi i el varen celebrar.Molts de petons ��.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon dia, Diana! Molt bé, gràcies. Vaig sortir una estoneta a passejar amb na Mar. Moltes felicitats pel teu avi!
      Molts petons😘😘😘

      Elimina
  4. Bon dia barbara y compains hem jugat molt amb els meus pares aquet cap de setmana y avui ja he fet ses feinetes un petó per a tots

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon dia! Recorda posar el teu nom, així sabrem qui ets. Gràcies.

      Elimina
  5. Hola a todos. Ayer salio en mi patinete, Er muy divertido.

    Un abrazo
    Jack

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola a todos soy Gabriela ayer fui a casa de mi padre con mi hermana y me lo pase muy bien. Espero que hayais pasado un buen dia. Un beso

      Elimina
    2. ¡Hola Jack! ¡Qué bien! Yo salí a dar una vueltecita con Mar.
      Besos

      Elimina
    3. ¡Hola Gabriela! Me alegro que te lo pasaras muy bien. Yo fui a dar una vueltecita con Mar y también lo pasamos muy bien. Besos😘😘

      Elimina
  6. Bon día Barbara y todos mis compañeros soy Badr,Espero que haya pasado un buen fin de semana.

    ResponElimina
    Respostes
    1. ¡Buenos días, Badr! Sí, he pasado un buen fin de semana. Muchas gracias. Besos

      Elimina
  7. Hola a todos, como estáis? Espero que estés bien.

    ResponElimina
  8. Hola a todos, como estáis?soy khalid, espero que estés bien.

    ResponElimina
    Respostes
    1. ¡Hola Khalid! ¡Qué contenta estoy que ya puedas escribir comentarios! Un abrazo muy grande😘😘

      Elimina
  9. Hooola bon día a todos!!!💝😘😘😘.

    ResponElimina
  10. Bon día a tots!! Naltros sortirem fins Calo des Moro, de lluny varem vore en Jack amb el seu germà Tedy, i també trobarem na Nerea amb els seus bebes i la seva mare. Jo anava amb el meu germà o duiem els patinets, hi havia moltes meduses a l'aigüa. Sóc Luis.

    ResponElimina
  11. Bon dia, Luis! Sí que vares veure a companys! Què bé! 👏👏
    Petons😘😘😘

    ResponElimina
  12. Bon dia soc na Nerea.Ahir vam anar a passejar i em va agradar molt veure alguns dels meus companys,avui a la tarde sortire amb els meus patins.petons Barbara.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Nerea! Quina sort que vares veure a companys! Na Mar i jo acabam d'arribar de donar un passeig.
      Gaudeix molt amb els teus patins. Petons😘😘

      Elimina
  13. Hola Barbara, soy marwa les mando un abrazo a todos. Yo salí con mAmi a dar un paseo cerca de mi casa. 😘😘😘

    ResponElimina
    Respostes
    1. ¡Hola Marwa! Muy bien, un paseo cerquita de casa. Yo hoy también he salido con Mar un ratito y cerquita de casa.
      Un abrazo para ti también. 😘😘😘

      Elimina
  14. ¡hola a todos soy ferdaus he tenido un buen fin de semana espero que vosotros también . Un abrazo a todos😘

    ResponElimina
    Respostes
    1. ¡Buenos días, Ferdaus! ¡Qué bien! Me alegro mucho. Un abrazo 😘😘

      Elimina
  15. Hola Barbara,soy Julen.Nosotros hemos tenido un buen fin de semana,hemos podido salir a dar un paseito cerca de casa con mis hermanos

    ResponElimina
    Respostes
    1. ¡Hola Julen! ¡Qué bien! Yo también he disfrutado con Mar el paseo. 😀
      ¡Hasta mañana! Besos😘😘

      Elimina