Em contau alguna cosa divertida de l'estiu??


32 comentaris:

  1. e apres a fer 3 nuts de mariners en una escola de vela

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Álvaro!! Quan tornis ens mostres com es fan... Estas fet un marinerito!!

      Elimina
  2. he anat a tovogans aquatics

    ResponElimina
  3. Em van agrada las fogatas de san juan

    ResponElimina
    Respostes
    1. La nit de Sant Joan és molt especial. Marcos estic molt content per tu. ;)

      Elimina
  4. hola companys, acabo de tornar de Menorca, de les festes de Sant Joan a Ciutadella. He vist 120 cavalls i he pogut tocar alguns d'ells.També he estat de platges.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Nuri! que guay ! les festes de Menorca són molt divertides!! jo vaig estar fa dos estius..

      Elimina
  5. he apres les banderes de comunicacio internacional de la mar

    ResponElimina
  6. Me lo pase muy bien con Unai y Alvaro en casa de Unai

    ResponElimina
  7. mean donat el diploma del curs de vela

    ResponElimina
  8. me an conprat una cama elastica

    ResponElimina
  9. e excavat ennecropolis i tambe efet amulets elescarabeo davona sort i dalavida del mas aya

    ResponElimina
    Respostes
    1. grumete i arqueòleg... cada dia em sorprens amb alguna cosa... :D

      Elimina
  10. he terminat el curs de necropolis magradat molt i man donat un diploma i he sortit en la televisio. podeu ver el video al minut 19
    http://media.ib3alacarta.com/3082b7de-2424-4735-b7eb-cb0999e23066/1ac6e82d-9f28-4743-a0e4-e9eba75adc88/5168909.mp4

    ResponElimina
  11. INES LOPEZ PRATS
    hola Pedro y amigos, en estas vacaciones me lo estoy pasando muy bien
    he ido a Santiago en avión, para despues ir a un pueblo de Asturias, llamado Tapia de Casariego para estar con mis abuelos y mis primos.
    Me acuerdo mucho de mis amigos del colegio
    un saludos para todos
    Pedro has sido el mejor profesor, espero que estes en segundo
    saludos Pedro

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Inés! que bé que hagis visitat a la teva família per Santiago i Astúries. Jo també us trobo a faltar molt a tots . :P
      A segon tornarem a estar junts!!

      Elimina
  12. Aprofitant que molta gent ha contat coses sobre el que està fent aquest estiu, jo també us vaig a dir el que més m'està agradant fins ara.
    Sense dubte el que més estic disfrutant és estar amb la família i amb els meus amics.
    Ara que tinc més temps he anat a la platja amb sa meva mare... a jugar a voley platja amb els meus amicss... i he sortit molt amb la meva bicicleta per la muntanya i les costes.
    Bé.. una darrera cosa, ens queda més de la meitat de les vacances, aprofitau per jugar , jugar i jugar,que després ja sabeu que arriba segon i hem de estudiar molt!!!

    se m'oblidava dir-vos que s'han de fer els deures jejejeje!! besitoss per totsss

    ResponElimina
  13. INES LOPEZ PRATS
    HOLA!!!!! a tots lo primer que vos he de dir ...és que m´han posat ulleres,però estic molt contenta perque hi veig millor.....i ara vos vaig a contar un acudit:hi havia un cuiner tant lleig tant lleig que va fer plorar una ceba.......besitos a tots....

    ResponElimina
  14. INES LOPEZ PRATS

    hola....... chicos y chicas
    que tal el verano
    yo super bien, piscina y mar
    mañana lunes empiezo una escuela de verano en el CLUB NAUTIC DE SANT ANTONI
    seguimos en contacto

    ResponElimina
  15. e mengat un poll fet al volca

    ResponElimina
  16. e montat en un camell en lanzarote

    ResponElimina
  17. os llevare rocas y minerales de los volcanes

    ResponElimina
  18. he vist la pelicula de vreiv

    ResponElimina
  19. ola pedro informatica es
    muy pero muy dibertido

    ResponElimina
  20. AMANDA
    OLA PEDRO EN INFORMATICA Y EN CLASSE
    ERES MUY DIVERTIDO
    Y ME GUSTA
    MUCHO Y PEDRO PERO PEDRO ERES MUY DIVERTIDO
    PERO MUY DIVERTIDO ADIOS PERO ADIOS

    ResponElimina