Feinetes 18/05/2020

Bon dia a tothom!
Com haveu passat el cap de setmana? Jo he anat a visitar, amb les mesures de protecció,  a la meva mare i als meus germans. Feia molt de temps que no els veia, des que va començar el confinament. Ha estat un cap de setmana carregat d'emocions. I vosaltres? Què haveu fet? Espero els vostres comentaris.

Primer de tot us deixo les solucions de la fitxa de castellà del divendres passat.

 Català: comprensió oral amb fitxa interactiva. Per poder escoltar la comprensió haveu de tenir el Google Chrome. Si teniu problemes per escoltar la fitxa, al meu vídeo jo repeteixo tot el que diu, així la podreu fer. (Faceu clic damunt el dibuix i s'obrirà la fitxa. No us oblideu apuntar les vostres respostes a un paper. Demà penjaré les solucions).
Després haveu d' omplir formulari que us he fet per treballar les paraules antònimes.
Vídeos explicatius: 


Educació en Valors: curtmetratge "Cadena favors Infinita". Visualitzar vídeo i omplir formulari google que us he creat.
Vídeo explicatiu: 




26 comentaris:

  1. Bon dia Barbara i a tots els meus amics, espero que hageu passat un bon cap de setmana x

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon día, Jude! Jo, sí. Moltes gràcies. Que tenguis un bon començament de setmana.Petons😘😘

      Elimina
  2. Bon día Bàrbara i companys!! Jo vaig anar a vore la güela, els meus tios i els meus cosins, els enyorava molt! Dissabte a la tarda ens varem menjar un gelat de dues boles a una gelataria que hi ha a Cala de Bou, els fan boníssims. Una abraçada. Luis.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon día, Luis! Idò ja hi aniré a menjar un geladet. Què bo!! Que tenguis un bon començament de setmana. Petons😘😘

      Elimina
  3. Buenos dia barbara este fin de semana he dado un paseo en bici con mis padres y mi hermana y tambien he visitado a mis abuelos que tenia muchas ganas de verlos y de abrazarlos un beso para todos

    ResponElimina
    Respostes
    1. ¡Hola! Recuerda poner tu nombre, así sabemos quién eres. Gracias.

      Elimina
  4. Bon día a tots!com esteu? Jo molt be.Jo m'he fet molts de tatoos a les mans i els brassos,tambe al meu avi i a la meva mare ����.Molts de petons ������

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon dia, Diana! Què guai! Segur que eren molt xulis. Que tenguis un bon inicio de setmana. Petons😘😘😘

      Elimina
  5. Hola buenos dias a todos , yo este finde he pasado en la piscina con mi hermano y mi prima y me lo he pasado genial, . un beso para todos

    ResponElimina
    Respostes
    1. ¡Buenos días, Diego! ¡Qué guay! Te lo has asado muy bien. Me alegro mucho. Besitos

      Elimina
  6. Bon dia, Bárbara. Aquest cap de setmana he jugat amb la bici, amb la meva germana i he anat a la platja i hi he llançat pedres a l'aigua. A més, he vist "Toy Story 4". Ah! I he ajudat a cuinar una quiche.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon dia, Pau! Quantes coses has fet! Segur que t'ho has passat genial i la quiche devia d'estar deliciosa!! Quina gola m'has fet! Un dia d'aquests també en cuinaré una. Petons.

      Elimina
  7. Bon dia Barbara, y a todos mis compañieros y compañeras soy Badr,fui a visitar mis primas este fin de semana espero que has pasado un buen fin de semana vosotros tambien saludos.💪💪💪💪💪😎😎

    ResponElimina
    Respostes
    1. ¡Buenos días, Badr! También te lo has pasado muy bien este fin de semana. Me alegro mucho. Besitos.

      Elimina
  8. HOLA BUENOS DIAS YO E VISTO A MIS PRIMOS Y E IDO EN BICICLETA MUCHOS BESOS A TODOS

    ResponElimina
    Respostes
    1. ¡Buenos días, Nerea! ¡Qué bien te lo has pasado tú también! Que tengas un buen inicio de semana. Muchos besitos.

      Elimina
  9. Buenos días Barbara espero que estés muy bien 😘💖💝.

    ResponElimina
    Respostes
    1. ¡Buenos días, Noemí! Sí, lo estoy. Muchas gracias. ¿Y vosotros? Que tengas muy buen inicio de semana. Muchos besos.

      Elimina
  10. Buenas tardes a todos, el sábado hemos ido de caminata y hemos hecho para de de desayunar churros con chocolate.😀😀💪💪

    ResponElimina
    Respostes
    1. ¡Buenos días, Theo! ¡Qué deportistas! Así me gusta. Menudo desayuno más rico.Ya me has hecho gola, jajaja. Os voy a copiar la idea. Muchos besitos.

      Elimina
  11. Hola Barbara soy marwa que tengás un buen día 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    ResponElimina
  12. Hola soy ferdaus quetal? Os mando un abrazo a todos

    ResponElimina
  13. Hola Barbara,soy Julen .Yo tambien he tenido un buen fin de semana.
    Feliz Lunes a todos.

    ResponElimina
    Respostes
    1. ¡Buenas tardes, Julen! Me alegro mucho. Que tengas un buen inicio de semana. Besitos.

      Elimina