ELS CAMPIONS DE LA SETMANA


9 comentaris:

  1. Jo e set un dels campions

    ResponElimina
  2. Esa foto mea cantado la foto de el bloc

    ResponElimina
  3. Estic molt content per les campeons de la setmana.

    ResponElimina
  4. Em set els millors de la semana i espero que tots els altres seguin campions i tots estaran molt contents.

    ResponElimina
  5. Los campions son els que uan fet mol ve en aquella setmana.

    ResponElimina
  6. Cuan la meva mare va ver la foto es va posar molt contenta.

    ResponElimina
  7. rubencreoque el campeon de lasemana podri a ser marcos o

    ResponElimina
  8. Meva a gradar tenir la medalla

    ResponElimina
  9. Me a gustado el nombre els camions i tambe els campeons i esti molt conten de que allan gando la medalla estic molt content

    ResponElimina