Feinetes 27/03/2020

Bon dia a tots i a totes!!
Us faré una proposta, i és el que haveu de comentar avui al bloc.
 Què us sembla si posem punt diari d'assemblea al Class Dojo a cada un que faci comentari al bloc? (Cada dia me'ls aniria anotant en el meu quadern i quan tornéssim a classe, els afegiríem).
Als que vàreu fer comentaris ahir (Unai, Luis, Noemí, Badr, Pau, Samuel, Theo, Diana, Gabriela, Olivia i walae), ja us posaria un punt.
Espero les vostres respostes ;)

Feinetes d'avui:
- Castellano: Ficha EV.
- Matemáticas: páginas 134 y 135. Zona razona. Organizo mi mente.
- Ciències Socials: fitxa AV.
- Educació Física:

24 comentaris:

  1. Bon día Bàrbara!!! Soc Luis, a jo me pareix bé lo de fer comentaris al blog, ara vaig a esmortzar i a fer les feinetes i desprès miraré un poc l'ordinador. Ja tenc moltes ganes de poder sortir, anar a jugar, al parc, a vore la güela. També os contaré, que la meua mami i jo sortim cada día a aplaudir a les 20 hores, el papi i en Raúl alguns díes. Una abraçada a tothom...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon dia, Luis! M'agrada molt que ens contis tantes coses! Naltros també sortim cada dia a aplaudir. Un petó ben gran, Luis :)

      Elimina
  2. Bon día Bárbara soy Diego te mando un beso

    ResponElimina
    Respostes
    1. ¡Buenos días, Diego! ¡Qué bien que hayas hecho un comentario! Estoy muy contenta :) Yo también te mando muchos besos.

      Elimina
  3. Buenos dias Barbara,soy Diana.Yo ya he desayunado y he visto la clan.Hoy me ha gustado mucho y ahora voy a hacer los deberes.Besitos muac,muac.

    ResponElimina
    Respostes
    1. ¡Buenos días, Diana! ¡Cuántas cosas has hecho ya hoy! Así me gusta. ¡Hay que aprovechar bien el tiempo! Muchos besitos para ti también, Diana :)

      Elimina
  4. Hola barbara y buenos días. Me parece bien saludar todas las mañanas
    1 beso grande para todos.

    ResponElimina
    Respostes
    1. ¡Buenos días, Olivia! Claro qu sí, así nos damos un buenos días virtual ;) Un beso grande para ti también, Olivia.

      Elimina
  5. Bon Dia Barbara, a jo me pareix be el sistema de punts que as proposat. Ara vaig a començar a fer ses feinetes que tocan avui.
    Com activitat, avui de trada, nam a preparar en familia testos per poder sembrar tomaquèts i pebrots cuan acabi el virus; esper que sigue pronte.
    Una abraçada a tothom

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Theo!
      M'encanta l'activitat que faràs amb la teva família aquesta tarda. M'agrada molt que ens expliquis tantes coses, així pareix que estam fent l'assemblea a classe :)
      Una abraçada ben forta per a tu també :)

      Elimina
  6. Bon dia Barbara,soy Badr tengo mucahas ganas de vuelver a verte y a mis compañeros y compañeras pronto besos.

    ResponElimina
    Respostes
    1. ¡Hola Badr! Yo también tengo muchas ganas de veros a todos y estoy deseando que sea muy pronto. Un beso para ti también, Badr :)

      Elimina
  7. Bon dia Bárbara, sóc Pau, estic fent els deures. Tinc moltes ganes de tornar a l'escola i també tinc moltes ganes de jugar amb els amics. Mols besets.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon dia, Pau! Jo també tinc moltes ganes de tornar a l'escola i estar amb tots vosaltres. Molts petons per a tu també :)

      Elimina
  8. Hola Barbara soy marwa. Tengo muchas ganas de verte y echo de menos. A ti besitos

    ResponElimina
    Respostes
    1. ¡Hola, Marwa! ¡Qué alegría me da hayas comentado! Yo también tengo muchas ganas de veros a todos. Os echo de menos. Besos para ti también :)

      Elimina
  9. BON DIA BARBARA!!!!!Com estas???Soc Nerea Nosaltres be`amb moltes ganes de sortir jaaaa...et trobo molt a falta i a tots els meus companys.. molts de peton per tots i totes

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon dia, Nerea! Què contenta estic que hagis comentat en el bloc! Jo també us trobo a faltar. Molts de petons per a tu també, Nerea :)

      Elimina
  10. Una abraçada per na Mar......muaaaaaaa

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies, Nerea! Ja li he donat i s'ha posat molt contenta. Ella t'envia també una abraçada :)

      Elimina
  11. Hola Barbara, te echo de menos y jugando con mis amigos. Hasta pronto! De Jack xxx

    ResponElimina
    Respostes
    1. ¡Hola Jack! ¡Qué contenta estoy de que hayas escrito en el bloc!. Yo también te echo mucho de menos y deseo pronto veros jugar en el patio. Te mando un gran abrazo virtual :)

      Elimina
  12. Hola Barbara y a todos mis compañeros de clase soy Jude. Espero veros pronto, pasad un buen fin de semana x

    ResponElimina
    Respostes
    1. ¡Hola Jude! ¡Qué bien que hayas escrito en el bloc! Yo también tengo muchas ganas de veros muy pronto. Buen fin de semana a ti también. Te mando un gran abrazo virtual :)

      Elimina