FELIÇ 2013 !!


Els meus millors desitjos per aquest any nou, 
el vostre tutor vos estima.

23 comentaris:

  1. feliç 2013 esper que 2013 que sea el mitjor

    ResponElimina
  2. Pedro von 2013 este any jo Sergio meportare mui vien y telo digo enserio Pedro

    ResponElimina
    Respostes
    1. si continues així tindràs moltes sorpreses al 2013

      Elimina
  3. feliç 2013 el meu desig es que Pedro nos estimi

    ResponElimina
  4. Pedro i todos mis companyeros de mi classe i todos mis profes bon año nuevo 2013.yo quiero que esta año pase muy bien.Leah smith

    ResponElimina
  5. feliç 2013 el meu desig es que l toqui la loteria als meus pares

    ResponElimina
  6. Feliç any nou a tots i totes .Enguany el meu desitj
    és que els alumnes de la classe siguin feliços.

    ResponElimina
  7. para todos los profesore buen 2013 y nos portaremos
    mui bien y sacaremos mui buenas notas

    ResponElimina
  8. felis any nou a mi m'agradaria anar a Valencia

    ResponElimina
  9. Feliç any nou,Pedro el me desitj es anar a
    am la classe a vila a veure al castell.

    ResponElimina
  10. Feliç any nou, el meu primer desitj m'agradaria
    na am la classe de a campada.

    ResponElimina
  11. Bon nadal todo mi classe i mis compañeros de mi classe bon 2013

    ResponElimina
  12. Que carinñoso es el bebe jejeje.bon año nuevo

    ResponElimina
  13. feliz año nuevo mi a classe

    ResponElimina